سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

معرفی برترین‌های تکواندو بانوان

یقینی نایب‌ رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم گفت: رقابت‌های تکواندو قهرمانی و انتخابی بانوان قم برای اعزام برترین‌ها به مسابقات قهرمانی کشور برگزار می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش،  نفرات برتر رقابت‌های انتخابی تکواندو رده‌های سنی جوانان و و بزرگسالان بانوان قم بلافاصله به
به اردوی آماده‌سازی می‌روند.

نایب‌ رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم بیان کرد: رقابت‌های انتخابی تکواندوکاران رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان قم در بخش بانوان با کیفیت بسیار خوبی برگزار شد زیرا نفرات شرکت کننده انگیزه زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم اعزامی قم به مسابقات قهرمانی کشور داشتند.

وی افزود: این دوره از مسابقات انتخابی جوانان و بزرگسالان قم در بین دارندگان کمربند مشکی به منظور شناخت نفرات برتر برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور در اوزان منهای 46، 49، 53، 62 و 73 کیلوگرم به انجام رسید.

یقینی عنوان  کرد: با پایان این رقابت‌ها که داوران شاخص تکواندو قم قضاوت آن را بر عهده داشتند، در وزن منهای 46 کیلوگرم مهدیه ایمنیان با شکست دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد تا مجوز عضویت در ترکیب تیم اعزامی قم به رقابت‌های قهرمانی کشور را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: در  این دوره از مسابقات فرناز امینی بهترین عملکرد را داشت و بالاتر از دیگر حریفان به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت تا بار دیگر یکی از آماده‌ترین نفرات تیم قم برای درخشش در پیکارهای تکواندو قهرمانی بانوان ایران باشد.

نایب‌ رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم ادامه داد: در وزن 53 کیلوگرم  رقیه فرضی رتبه نخست را کسب کرد و به اردوی تیم بانوان قم راه یافت و در وزن منهای 62 کیلوگرم فائزه آریامهر قهرمان شد، در وزن منهای 73 کیلوگرم زهرا سیاح رتبه نخست را کسب کرد و این نفرات همگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور انتخاب شدند.

یقینی در پایان ابراز کرد: رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان به مدت چهار روز در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود و ثبت نام برای حضور در این رقابت‌ها از بیست و چهارم  مهر ماه  آغاز  و اعزام بانوان تکواندوکار قم به این دوره از مسابقات نیز در روز پنجم آبان ماه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ع



برچسب ها: تکواندو ، بانوان ، رقابت ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.