سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

تخصیص اعتبار به آسفالت معابر شهری دزفول

شهردار دزفول از اختصاص 200میلیارد ریال اعتبار به آسفالت خیابان های این شهرستان و تصویب شورای اسلامی دزفول و عقد قرار داد با یک شرکت پیمانکار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا کرمی نژاد شهردار دزفول با بیان اینکه طرح آسفالت خیابان های دزفول بزودی آغاز می شود بیان داشت: این اعتبار از محل بودجه جاری شهرداری دزفول برای آسفالت 1 میلیون متر مربع از سطح خیابان ها و معابر شهری در دزفول طی امسال هزینه می شود.

وی افزود: در گام نخست که از آبان ماه آغاز می شود 250 هزار متر مربع از خیابان های مناطق مختلف شهر دزفول آسفالت خواهد شد.

شهردار دزفول از دستگاه های اجرایی و خدماتی به ویژه اداره برق ، مخابرات ، گاز ، آب و فاضلاب شهری خواست پیش از آغاز طرح آسفالت خیابان ها و معابر شهری ، نسبت به انجام حفاری ضروری اقدام کنند چرا که هر گونه حفاری پس از آسفالت خیابان ها علاوه بر هدر دادن سرمایه بیت المال ، نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد.

محمدرضا کرمی نژاد در ادامه در خصوص روند اجرای طرح تقاطع غیر همسطح میدان فتح المبین دزفول نیز تصریح کرد: قسمت روگذر این تقاطع از سمت بلوار فتح المبین به طرف کوی ولی آباد ، مدرس و جاده شوشتر آذرماه امسال زیر بار ترافیکی قرار می گیرد.

وی درصد پیشرفت فیزیکی این طرح را 62 درصد عنوان کرد و افزود: بتن ریزی عرشه قطعات پایانی روگذر این تقاطع از بلوار فتح المبین به سمت جاده شوشتر آغاز شده و تا پایان امروز 305 متر مکعب بتن ریزی انجام خواهد شد.

طرح تقاطع غیر همسطح میدان فتح المبین دزفول با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در دست اجراست.

ورود بخشی از قطعات این تقاطع در دست ساخت به دلیل تحریم های بین المللی در مقطعی با مشکل مواجه شده و روند اجرای این طرح عمران شهری را با کندی مواجه کرد.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.