سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشین حسن‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نمایشنامه «ویرانی» متعلق به جغرافیای خاصی نیست

در نمایش «ویرانی» حتی اسمی هم برای شخصیت ها نگذاشته‌ایم تا مختص به یک فرهنگ و کشور خاص نباشد.

افشین حسن‌زاده کارگردان نمایش «ویرانی» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش خود گفت: نمایش درباره نبود دیالوگ بین افراد است که عواقبش را ما در یک جامعه کوچکتر؛ یعنی خانواده نشان می‌دهیم. 

وی در راستای انگیزه خود از انتخاب این نمایشنامه بیان کرد: عدم شفافیت در بیان کلمات از دیرباز تا کنون معضلات زیادی را به همراه آورده است که از آن جمله می‌توان به جنگ میان کشورها و یا حتی دعوای بین زن و شوهرها اشاره کرد.

حسن‌زاده با بیان اینکه نمایشنامه مختص جغرافیای خاصی نیست؛ اظهار داشت: نمایشنامه را به گونه‌ای نوشته‌ام که  هیچ جغرافیای خاصی ندارد تا آن را به یک کشور و فرهنگ خاصی اختصاص ندهیم. حتی در این راستا ما اسمی هم برای شخصیت‌ها انتخاب نکرده‌ایم تا سوء تعبیری به وجود نیاید.

وی در خصوص تماشاخانه تئاتر باران و موقعیت آن اظهار داشت: از لحاظ جغرافیایی که نزدیک تئاتر شهر است و این خود یک موقعیت خوبی به حساب می‌آید. همچنین حمایت‌هایی که تاکنون این تماشاخانه از هنرجویان مستعد در این راه داشته، باعث  ایجاد آینده ای بهتر در زمینه تئاتر کشورمان می شود.

حسن‌زاده افزود: ما به عنوان تولیدکننده نمایش می‌بایست  آثار خوبی را ارائه بدهیم تا سالن‌های نمایشی در شب اجرا از تماشاگر پر شوند. امیدوارم هیچ اجرایی با سالن خالی از تماشاگر مواجه نشود.

گفتنی است؛ این اثر نمایشی از ۲۵ مهرماه هر شب ساعت ۱۹ در تئاتر باران روی صحنه می رود.



انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.