سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روایت نقوی‌حسینی از جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی؛

بررسی توسعه استان خوزستان با حضور قائم‌مقام وزیر کشور/ کمیته امنیت آب تشکیل شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از بررسی دو موضوع توسعه استان خوزستان و شرایط و ابعاد امنیت آب شرب در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

نقوی‌حسینی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات جلسه امروز دوشنبه 26 مهرماه کمیسیون متبوع خود گفت: هیات رئیسه کمیسیون با حضور روسای کمیته های کمیسیون تشکیل جلسه داد. 

وی افزود: موضوع جلسه امروز که با حضور محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور و معاون سیاسی وزارت کشور و ذوالفقاری معاون امنیتی- انتظامی وزارت کشور برگزار شد، بررسی مسائل توسعه استان خوزستان بود.

نماینده مردم ورامین در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه موضوعات مختلف استان و راه های توسعه و عمران استان خوزستان مورد بحث قرار گرفت و بر تسریع و تقویت طرح جامع توسعه استان و تامین امکانات مورد نیاز به ویژه آب، راه و نیازهای فرهنگی منطقه تاکید شد.

نقوی حسینی تصریح کرد: در ادامه از ساعت 10 صبح جلسه بعدی کمیسیون با عنوان "امنیت آب" تشکیل شد. کمیته امنیت آب با ریاست محمدمهدی برومندی و حضور نمایندگانی از کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی، کشاورزی، آب و منابع طبیعی و انرژی در کمیسیون تشکیل شد.

این نماینده افزود: در این نشست شرایط و ابعاد امنیت آب شرب و آب کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و راه های تامین، صرف جویی، بهینه سازی مصرف و استحصال آن چه به صورت آب شیرین و چه به صورت آب کشاورزی را بررسی شد  تا به روش ها و راه حل های مناسبی دست یابیم.

به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز روش ها و حوزه های انتقال آب و همچنین ظرفیت های شیرین کردن آب به بحث و گفت وگو گذاشته شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.