سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پولدارهای بی پول یک بام و چند هوا

باشگاه استقلال این روز ها سخت درگیر مسائل مالی است و علی رغم پایتخت نشینی و برچسب گران قیمت ها شرایط مناسبی از لحاظ مالی ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اینکه مسئولان باشگاه استقلال در ابتدای 30 درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده اند اما به نظر مشکلات مالی و پرداخت نشدن مطالبات باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای این باشگاه شده است.

 با توجه به مشکلات مالی و البته بسته شدن حساب مالی باشگاه در دو مرحله باعث شد مسئولان استقلال با مشکلات عدیده ای مواجه شوند.در حال حاضر مدیران باشگاه با هیچ کدام از بازیکنان فصل گذشته تسویه حساب نکرده اند و این موضوع، تا حدودی باعث ناراحتی بازیکنان قدیمی شده است.

در حال حاضر بازیکنانی که این فصل با استقلال قرارداد امضا کرده اند، بخش قابل توجهی از قراردادشان را دریافت کرده اند و همین موضوع باعث شده که بی پولی های باشگاه استقلال فعلا آنها را نگران نکند.


حتی گفته می شود تعدادی از بازیکنان اسم و رسم دار این تیم بیش از 30 درصد از قرارداد اولیه خود را هم دریافت کرده اند؛ اما بازیکنانی که از سال های قبل در این تیم حضور دارند، بخش قابل توجهی از قرارداد سال های گذشته خود را از باشگاه طلب کار هستند البته در حال حاضر مدیران استقلال پولی ندارند که به آنها پرداخت کنند.


از طرفی دیگر بازیکنان سال های گذشته استقلال بین 50 تا 70 درصد از قرارداد سال گذشته خود را از این باشگاه دریافت نکرده اند و همین موضوع باعث شده که رفته رفته صدای اعتراض آنها بلند شود.

البته گفتنی است مدیران استقلال در تلاش هستند تا قبل از بازی با سایپا بخشی از بدهی های معوقه بازیکنان شان را پرداخت کنند، اما با توجه به این که حامی مالی این باشگاه با مشکلات مالی عدیده ای روبه رو شده است، بعید است این امر تحقق پیدا کند.با این وجود به طور حتم بازیکنان استقلال پیگیر مطالباتشان خواهند شد و حتی احتمال دارد آنها دست به اعتصاب نیز بزنند. 

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید در نهایت چه زمانی صدای بازیکنان استقلال برای دریافت مطالبات در خواهد آمد .افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال در صحبت های خود اعلام کرده که به دنبال بر طرف کردن مشکلات مالی است اما به نظر می رسد وی با توجه به دو شغله بودن خود نتواند از پس این کار برآید چرا که افتخاری صبح ها پیش از حضور در باشگاه استقلال برای رسیدگی به وضعیت فوتسال دست به کار می شود.

نصر اله عبدالهی در خصوص مشکلات مالی اظهار داشت: تمام تیم ها با مشکلات مالی دسته و پنجه نرم می کنند و این تنها مختص تیم استقلال نیست.مسئولان باشگاه تلاش می کنند تا مشکلات مالی را رفع کنند.

وی ادامه داد: مدیر عامل و هیئت مدیره به دنبال این هستند تا مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند و از طرفی با حامی مالی و فدراسیون در حال مذاکره هستند تا این مشکل را حل و به طور حتم مسئولان باشگاه به تعهدات خود عمل خواهند کرد. ما و هیئت مدیره در تلاش هستیم تا اولین پولی که به باشگاه تزریق شد به پورحیدری بدهیم. او از پارسال هم طلب دارد و حقش است که مطالباتش پرداخت شود و باید بگویم واجب تر از همه منصور پورحیدری است.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.