سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

بازدید 10 هزار دانش آموز اردبیلی از مناطق عملیاتی کشور

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل گفت: تا پایان امسال بالغ بر ۱۰ هزار و ۷۰۰ دانش آموز این استان برای بازدید از مناطق علمیاتی کشور اعزام خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد ناصری در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور در اردبیل افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز حدود سه هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب کشور اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه حضور دانش آموزان در مناطق جنگی و عملیاتی امروز در بین دانش آموزان و خانواده ها نهادینه شده است، تاکید کرد: تلاش می شود با توسعه کاروان های راهیان نور فرهنگ جبهه و شهادت در نسل آینده ترویج و توسعه یابد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مهمترین اهداف اجرای کاروان راهیان نور را ارتقا ارزش های دفاع مقدس به عنوان فرهنگ جهادی در جامعه بویژه در بین نوجوانان و جوانان و نیز مولفه های تربیتی آن دانست.

ناصری با اشاره به موفقیت های کسب شده در دستیابی به این اهداف تصریح کرد: شهدا بزرگترین درس آزادگی و ظلم ستیزی را به بشریت دادند و باید این فرهنگ غنی و انسان ساز ترویج شود.

وی استقلال امروز کشور را مدیون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس برشمرد و تاکید کرد که آموزش و پرورش به عنوان مرکز تربیتی تمام تلاش خود را برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ شهادت و جهادی بکار گرفته و گام های بزرگی در این راستا برداشته است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.