سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

حضور3 هزار روحانی در برنامه‌های محرم امسال کرمان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: 3 هزار و 300 روحانی در محرم امسال برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را در استان کرمان برگزارکردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان افزود:یک ماه قبل از ماه محرم جلسات توجیهی برای روحانیت، مبلغان و مداحان استان کرمان داشتیم.

عرب‌پور افزود:جلسات هم‌اندیشی در مرکز استان برای مداحان، هیئت‌های مذهبی و روحانیت و جلساتی هم در شهرستان‌ها با فرمانداران و ائمه جمعه و کارشناسان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: 2 هزار و 840 هیئت، 2 هزار و 540 مداح و 3 هزار و 350 روحانی مراسم عزاداری امام حسین (ع) را در سراسر استان کرمان برگزار کردند.

امام جمعه موقت کرمان همچنین اشاره‌ای به فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان داشت و تصریح کرد: در ابلاغ سیاست‌ های رهبری تقریبا سه مورد خاص مسائل فرهنگی شامل گفتمان‌سازی، اصلاح الگوی مصرف و پیوست‌های فرهنگی برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی است.

عرب‌پور یادآورشد: آنچه در این راستا به تبلیغات اسلامی مربوط می‌شود، آموزش اقشار تاثیرگذار از جمله ائمه جماعات، روحانیان و وعاظ، هیئت‌های مذهبی، مداحان و مراکز قرآنی است.

وی گفت: توزیع بسته فرهنگی با موضوع اقتصاد مقاومتی میان روحانیان که به عنوان منبع استفاده کرده و به اطلاع و آگاهی مردم برسانند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.