پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم اداره کل دامپزشکی استان کرمان رسما افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، در مراسمی پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم اداره کل دامپزشکی استان کرمان رسما افتتاح شد .
در این مراسم مدیر کل دامپزشکی استان کرمان،مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله کرمان ، مسئول حوزه بسیج ادارات کل شهید بهشتی و جمعی از کارکنان اداره کل حضور داشتند به صورت رسمی این پایگاه افتتاح شد و دکتر علیرضا سلطانی بعنوان فرمانده پایگاه معرفی شد .
در آیین افتتاحیه پایگاه مقاومت دکتر رشیدی مدیر کل دامپزشکی استان کرمان گفت : بسیج در ارائه خدمت بی منت به نیت تامین رضایت خداوند ، نگاه به حوائج مردم و حل آنها بعنوان باب رحمت الهی و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمت خالصانه و بدون منت و کار جهادی به تقویت ادارات می پردازد .
وی گفت : با توجه به نقش مهم دامپزشکی در این زمینه امید است با شروع فعالیت پایگاه مقاومت بسیج اداره کل دامپزشکی ، این رسالت دامپزشکی به نحو بهتر و موثرتری انجام شود .
حسین خانی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کرمان هم حلقه صالحین را یکی از برنامه های اصلی پایگاه های مقاومت بسیج در ادارات ذکر کرد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار