سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عیادت شهریان و ناظمی از منصور پورحیدری

معاون ورزش بانوان و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در بیمارستان ایرانمهر از منصور حیدری، پیشکسوت خوشنام فوتبال ایران عیادت کردند

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رباب شهریان و مازیار ناظمی پیش از ظهر امروز با حضور در بیمارستان ایرانمهر از منصور پورحیدری، پیشکوت خوشنام فوتبال ایران که مدتی است در بستر بیماری به سر می برد، عیادت کردند.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از پورحیدری به عنوان پیشکسوت بزرگ تاریخ فوتبال ایران یاد کرد که در فوتبال باشگاهی و ملی برای ایران افتخارات خوبی به ارمغان اورده است.

رباب شهریان گفت: منصور پورحیدری از پیشکسوتان با اخلاق محسوب می شود که حق بزرگی بر ورزش ایران دارد و شایسته است قدر او را بدانیم.

مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان از منصور پورحیدری به عنوان فوتبالیست ارزنده باشگاه استقلال و تیم ملی نام برد که در کسوت مربیگری نیز برای استقلال و تیم ملی قهرمانی آسیا را به ارمغان آورد و دوران پر افتخاری را سپری کرده است.

منصور پورحیدری هم با ابراز خرسندی از حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان در بیمارستان و پیگیری وضعیت درمانی وی ، از روند بهبودی خود ابراز رضایت کرد و با بیان اینکه در بیمارستان نیز رویدادهای ورزشی را دنبال می کند برای جامعه ورزش ایران آرزوی موفقیت کرد.




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.