سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

تکمیل ساخت ضریح حرم امامین عسگریین(ع)

مدیر کارگاه ساخت ضریح حرم امامین عسکریین (ع) از اتمام مراحل ساخت این ضریح مقدس در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حجت‌الاسلام والمسلمین ،ابراهیم لاجوردی گفت: مراحل ساخت ضریح جدید امامین عسکریین (ع) در قم به پایان رسیده و  شرایط برای آخرین بازدید عمومی از ضریح جدید امامین عسکریین فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه این ضریح به مدت4 سال و زیر نظر دفتر آیت الله سیستانی ساخته شده است افزود: ضریح از لحاظ استحکام بسیار درخور توجه است ودر ساخت آن از بهترین امکانات و متخصصان استفاده شده است.

مدیر کارگاه ساخت ضریح مقدس عسکریین(ع)گفت: ساخت 12 درب بزرگ طلایی، 4 صندوق خاتم کاری شده و دوخت هزار متر فرش دستباف از جمله اقدامات صورت گرفته برای این ساخت این ضریح است.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از ضریح جدید امامین عسکریین از 25 مهرماه تا 5 آبان ماه ادامه دارد و پس از این زمان این ضریح با هماهنگی مقامات عراقی برای نصب به سامرا منتقل می‌شود.

مدیر کارگاه ساخت ضریح مقدس عسکریین (ع) گفت: علاقه‌مندان برای بازدید از ضریح امامین عسکریین همه روزه از 25 مهرماه تا 5 آبان ،صبح‌ها از ساعت هشت الی 12 و عصرها از ساعت 15 تا 18 به کارگاه ساخت ضریح امامین عسکریین واقع دربلوار محمد امین(ص) جنب پل شهید فاطمی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.