سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

آسفالت بیش از 64 درصد از راههای روستایی استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل میزان برخورداری راههای روستایی استان اردبیل از آسفالت را ۶۴ درصد از کل طول راههها عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خلیل محبت خواه در حاشیه جلسه بررسی وضعیت آسفالت‌ریزی در راه‌های روستایی اردبیل افزود: طول کل راه‌های روستایی استان 4 هزار و ۷۳۷ کیلومتر است.

وی با اشاره به آسفالت‌ریزی 2 هزار و ۸۲۱ کیلومتر از راه‌های روستایی، اضافه کرد: همچنین هزار و ۳۹۶ کیلومتر راه شوسه و ۵۲۰ کیلومتر راه خاکی نیز نیازمند آسفالت‌ریزی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درصد برخورداری آسفالت راه‌ها بر اساس روستاهای بالای ۲۰ خانوار را ۹۲ درصد عنوان و اضافه کرد: طول آسفالت مورد نیاز شهرستان‌ها هزار و ۳۹۶ کیلومتر است.

محبت خواه میزان اعتبار مورد نیاز برای آسفالت‌ریزی راه‌های روستاهای بالای ۵۰ خانوار را ۳۴۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: عمده مشکل آسفالت‌ریزی راه‌های روستایی کمبود اعتبارات است.

وی افزود: در سال گذشته با وجود تصویب اعتبار ملی تخصیص آن صفر است و به غیر از اعتبارات 2 درصد که به صورت کامل تخصیص داشت وضعیت تخصیص اعتبارات استانی نیز مطلوب نبود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.