سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین اخبار فلسطین؛

صهیونیست ها شش کودک فلسطینی را در شمال بیت لحم ربودند

منابع فلسطینی از ربوده شدن شش کودک فلسطینی ساکن اردوگاه عایده در شمال بیت لحم به دست نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رویدادهای سرزمین های اشغالی در دوازده ساعت گذشته به شرح ذیل است:

صهیونیست ها شش کودک فلسطینی را در شمال بیت لحم ربودند

به گزارش خبرگزاری سوریه سانا از قدس ، این منابع اعلام کردند نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی با نفوذ به اردوگاه عایده از بخش شرقی این اردوگاه شش کودک فلسطینی را ربودند.

این نظامیان گذرگاه های کرانه باختری و نوار غزه را نیز تا پایان روز چهارشنبه مسدود کردند. همچنین نظامیان اسرائیلی دیروز با تیراندازی به طرف قایق های ماهیگیری فلسطینیان نزدیک ساحل بیت لاهیا از صید ماهی فلسطینیان که تنها منبع درامد آنان است جلوگیری کردند.

زخمی شدن دو جوان فلسطینی در بخش ورودی شمال بیت لحم

به گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا از بیت لحم ، یک منبع امنیتی فلسطینی اعلام کرد نظامیان اسرائیلی مستقر در بخش ورودی شمال بیت لحم با تیراندازی به طرف اردوگاه العزه دو جوان فلسطینی را به ضرب گلوله زخمی کردند.

این دو فلسطینی زخمی به بیمارستان دولتی بیت جالا منتقل شدند.

یک فلسطینی در درگیری های نابلس زخمی شد

در پی خراب کردن بخش هایی از منزل خانواده امجدی علیوی، اسیر فلسطینی در نابلس، درگیری های شدیدی بین جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی رخ داد که بنا به گفته شاهدان در این درگیری ها یک فلسطینی بر اثر اصابت گلوله اشغالگران، زخمی شد.

نظامیان صهیونیست خانه یک اسیر فلسطینی را در شهر نابلس ویران کردند

تلویزیون المیادین از حمله نیروهای اشغالگر صهیونیست به خانه امجد علیوی از اسرای فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد نیروهای اشغالگر خانه این اسیر فلسطینی را در شهر  نابلس در کرانه باختری ویران کردند.

وزارت خارجه فلسطین تصمیم رژیم صهیونیستی را به ایجاد بخش شهرک سازی در اتحادیه کارگری محکوم کرد

وزارت امور خارجه فلسطین روز دوشنبه تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی را در مورد ایجاد « بخش شهرک سازی » در هستدروت ( اتحادیه کارگری اسرائیل ) محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از رام الله در کرانه باختری رود اردن ،وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: « ما همچنین اقدام کابینه اسرائیل را به واگذاری اختیارات خود در زمینه فعالیت های شهرک سازی به اتحادیه کارگری این رژیم محکوم می کنیم و معتقدیم کابینه اسرائیل با این کار تلاش می کند از انتقادهای بین المللی در زمینه ادامه شهرک سازی ها فرار کند.»

در این بیانیه به کابینه رژیم صهیونیستی درباره تلاش برای فرار از انتقادهای بین المللی از فعالیت های شهرک سازی و پنهان شدن در پس نهادهای غیر رسمی هشدار داده شد.

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.