سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

برگزاری مراسم تعزیه ویژه کودکان در شیراز

همزمان با هفته ملی کودک با ایام محرم برنامه‌ های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رنگ و بوی حسینی به خود گرفت و تعزیه ویژه کودکان در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گردهمایی کودکان در قالب دسته‌ های عزاداری و سینه‌ زنی و اجرای مراسم تعزیه ویژه کودکان از جمله این برنامه‌ ها بود.
این تعزیه با موضوع کودکان عاشورا و توسط دانش ‌آموزان یکی از مدارس شیراز با همکاری کانون پرورش فکری استان فارس برپا شد و تمامی اعضای کانون و دیگر کودکان و نوجوانان در این مراسم شرکت کردند.
برنامه‌ هایی از سوی کانون پرورش فکری کودکان برنامه نقالی ویژه دانش ‌آموزان و کودکان برگزار شده است و پس از آن تعدادی از اعضای کانون به دیدار فرماندار شیراز رفته و مطالبات خود را مطرح کردند.
توجه ویژه به کانون پرورش فکری در تخصیص اعتبارات و کمبود مراکز کانون پرورش فکری و عدم تناسب آن با جمعیت کودکان و نوجوانان از مهم‌ترین مطالبات اعضای کانون از فرماندار شیراز بود.
حیدرعالیشوندی، فرماندار شیراز گفت: لازمه توسعه پایدار یک کشور، تعلیم نیروی انسانی است و کانون در مسیر پرورش و تربیت کودکان ونوجوانان به عنوان پایه‌ ای‌ترین و اصلی‌ترین نیرو های انسانی تلاش می ‌کند.
وی افزود: در بخش تخصیص اعتبار جز تامین اعتبار نیازهای زیستی مثل آب، نان و بهداشت، بخش عظیمی از آن به فرهنگ و تعلیم و تربیت اختصاص داده شده تا بسترهای آموزشی برای رشد کودک و نوجوان فراهم شود، کانون هم بخشی از این پایگاه ‌ها است است که امسال هم اعتبار خوبی به آن تعلق گرفته است.
 انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.