سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

پخش نذورات حسینی در 600 ایستگاه صلواتی مشهد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد گفت: همزمان با ایام محرم 600 ایستگاه صلواتی از سوی هیات های مذهبی در این شهرستان مستقر و اقدام به توزیع نذورات بین مردم و عزاداران کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام علی بخشی افزود: یک کارگروه متشکل از نمایندگان شورای هیات های مذهبی، پلیس راهور، شهرداری، مرکز بهداشت و سازمان تبلیغات اسلامی برای نظارت بر ایستگاه های صلواتی تشکیل شده و عمکرد آنها را رصد می کند.
وی گفت: ایستگاه های صلواتی در اجرای نیات خیرین، نذورات مختلف از جمله شله، چای، شیر، خرما و نظایر آن را بین عزاداران حسینی توزیع می کنند و تاکید بر توزیع نذورات مختصر با رعایت مسائل بهداشتی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد افزود: قبل از ماه محرم همایش های توجیهی برای اعضای هیات های مذهبی برگزار شد تا اعضا به ضوابط تعیین شده برای برگزاری مراسم عزاداری و برپایی ایستگاه های صلواتی عمل کنند.
حجت الاسلام بخشی برگزاری مراسم عزاداری توسط تعداد محدودی از هیات های مذهبی استان در خارج از مساجد را به عنوان یک مشکل در این حوزه عنوان کرد و افزود: مساجد باید محور برگزاری مراسم عزاداری باشند.
انتهای پیام// م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.