سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

کاروان پیاده زائران حسینی(ع) عازم کربلا به شهرضا رسید

کاروان پیاده انصارالحسین(ع) که از مشهد الرضا(ع) راهی کربلاست، عصر امروز در محل امامزادگان شاهرضا(ع) و شاه سیدعلی اکبر(ع) شهرضا، با استقبال مردم این شهرستان مواجه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر این کاروان گفت: در کاروان پیاده انصارالحسین(ع) که 16 سال است همه ساله این مسیر را طی می کند اقشار مختلف از جمله یک نوجوان 15 ساله، یک پیرمرد 74 ساله و دو روشندل27 ساله و 48 ساله نیز حضور دارند.
علی حقیرپور تصریح کرد: 110 عاشق اباعبدالله(ع) در این کاروان به شوق دیدار مولای خود مسیر دو هزار و 600 کیلومتری مشهد مقدس تا کربلای معلی را در مدت 70 روز با پای پیاده طی می کنند.
حقیر پور افزود: این کاروان با گذر از شهرهای مختلف کشور، پیام عاشورا را در مسیر خود به مردم انتقال می دهند.
حقیرپور اظهار داشت: مهترین هدف این کاروان نشر و گسترش مفاهیم ناب شیعه، تبیین فلسفه قیام ابا عبدالله و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای کربلاست.
کاروان انصار الحسین(ع) به همت مجتمع اسلامی حضرت بقیه الله شهرک شهید رجایی مشهد همه سال با خیل مشتاقان راهی کربلا می شود و در شهرهای بین حرم رضوی تا حرم حسینی مورد استقبال مردم قرار می گیرد.
در این کاروان افرادی از استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.
این کاروان در 30 روز گذشته تاکنون یکهزار و 200 کیلومتر را طی کرده است و در 40 روز آینده نیز یکهزار و 400کیلومتر دیگر را می پیماید تا در اربعین حسینی به کربلا برسد.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.