سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خشم و انزجار محسن رضایی از نسل کشی در صنعا+اینستاپست

محسن رضایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش عنوان کرد که ملت‌های دنیا باید آماده به زنجیر کشاندن عاملان به خاک و خون کشیدن صنعا باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  ضمن واکنش به کشتار و به خاک و خون کشیدن مردم صنعا از سازمان ملل درخواست کرد که عینک تبعیض نژادی رااز چشم هایشان بردارند.

رضایی نوشت:

"در عاشورای صنعا، هشتصد تن به خاک و خون کشیده شدند. این واقعه، نسل‌کشی یک ملت بزرگ و با تمدن، به‌دست دیوانگان از زنجیر رسته شده است که همه ملل جهان را باید به چاره‌جویی وادار کند.

در این مقطع حساس است که نهادهای بین‌المللی مانند سازمان ملل متحد و دادگاه کیفری بین‌المللی، باید از خواب غفلت بیدار شده و عینک تبعیض نژادی را از چشم بردارند.

مسئولان ما در ایران نیز باید به‌جای موضع‌گیری صرف، با اقدامات دیپلماتیک در سازمان ملل و شورای امنیت و تماس با کشورها، به سازمان‌دهی بین‌المللی بپردازند.

ملت‌های دنیا باید آماده به زنجیر کشاندن این دیوانه‌های وحشی و گرفتن سلاح‌های بسیار پیشرفته آمریکایی از دست آنان باشند وگرنه در آینده شاهد جنایات بزرگ‌تری خواهند بود.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۵
واقعأ خیلی دلسوز است وهمواره درهرقضیه ای واکنش نشان میده وجواب آلسعودوآمریکارا باقاطیعیت تمام داده است
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۵
سلام
شجره ملعونه آل سعود بدنبال لعن بیشتر است
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۵
لیاقتش رئیس جمهوری
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۹ مهر ۱۳۹۵
مقابله با رژیم آل سعود و حمایت از مردم مظلوم یمن واجب کفایی است