سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

ابلاغ طرح برخورد با هنجار شکنان در سمنان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: از نیروی انتظامی خواسته شده تمام تلاش خود را برای پیشگیری از وقوع رفتار غیر متعارف در ایام محرم بکار گیری کند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان حفظ شان و منزلت ماه محرم و عزاداری مناسب برای سالار شهیدان را خواست عموم مردم ذکر کرد و گفت: طرح برخورد قاطع و قانونی با هنجار شکنان ابلاغ شد.
حیدر آسیابی افزود: به فتوای مقام معظم رهبری که  قمه زنی را حرام و ممنوع  می دانند انجام این عمل در انظار و اماکن عمومی مصداق  جرم  تظاهر به عمل حرام بوده و نیز به عنوان یک عمل غیر متعارف اخلال در نظم عمومی محسوب می شود.
وی تصریح کرد: با ابلاغ طرح برخورد باهنجار شکنی‌ها به ویژه قمه زنی در ایام عزاداری محرم از نیروی انتظامی خواسته شده است ابتدا تمام تلاش خود را در راستای پیشگیری از وقوع این عمل مجرمانه و غیر متعارف بکار گیری کند.
آسیابی افزود: مطمئنا مردم شریف و عزاداران حسینی همکاری خوبی برای ایجاد نظم عمومی در مراسم خواهند داشت و در صورت وقوع جرایم مخل نظم عمومی و هنجار شکنی توسط برخی افراد ضابطان به وظایف خود در مواجهه با جرایم مشهود اقدام قاطع و قانونی خواهند داشت.
انتهای پیام / د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.