سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

اداره چند موکب در نجف و کربلای معلی توسط لرستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: در اربعین حسینی امسال چند موکب در نجف و کربلای معلی توسط استان لرستان اداره می‎شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سوری گفت : ظرفیت هر یک از موکبهای یاد شده ارائه خدمات به سه هزار عزادار اربعین حسینی است.

وی افزود: همچنین یک موکب نیز در مرز مهران برای ارائه خدمات به زائران کربلای معلی تدارک دیده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: خدماتدهی به زائران حسینی در حوزه شهرستان بروجرد نیازمند ایفای نقش حمایتی از یک از ادارات و دستگاههای اجرایی این شهرستان است.

سوری با اشاره به اینکه موکبهای کربلای معلی و نجف اشرف نیازمند تهیه پتوهای زیادی برای استفاده زائران هستند افزود: طرح هر خانوار یک پتو در شهرستان بروجرد آغاز شده است.

وی گفت: همچنین فیشهایی در مجموع با مبلغ 50 میلیون تومانی با ارزش 2، 3، 5، 10 و 30 هزار تومانی طراحی شده و با هدف جمعآوری نذورات و کمکهای حداکثری و قابل توجه در اختیار فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج قرار گرفته است،

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد افزود: اطلاعرسانی به منظور جذب کمکهای مردمی در سطح شهر از طریق رادیو شهری بروجرد، تابلوهای تبلیغاتی و دیگر ابزار اطلاعرسانی انجام شده است.

سوری با اشاره به اینکه شهرستان بروجرد سال گذشته رتبه دوم استانی جمعآوری کمکهای مردمی را به خود اختصاص داده است گفت: امید است، این شهرستان در سال جاری به عنوان شهر برتر استانی در این زمینه معرفی شود.

وی با اشاره به فعالیت 550 هیأت مذهبی در سطح شهرستان بروجرد افزود: میتوان از ظرفیت عظیم هیأتهای مذهبی در راستایی جذب کمکهای مردمی استفاده کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: بر اساس انعقاد تفاهم نامهای بین ستاد بازسازی عتبات عالیات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امسال جمعاوری کمکهای مردمی برای برپایی هرچه باشکوهتر گردهمایی عظیم اربعین حسینی به مجموعه سپاه و بسیج واگذار شده است.

سوری بر ضرورت حرکت در راستای ترویج آرمانهای امام حسین (ع) و فلسفه قیام عاشورا تاکید و افزود: امید است، همگان در این راه ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.