سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

عیادت نماینده مردم اراک از بیماران سرطانی

نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس از بیماران بستری در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک عیادت کرد .

  به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ سید مهدی مقدسی که به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از بیماران سرطانی بیمارستان خوانساری اراک عیادت می کرد ضمن دلجویی از بیماران از نزدیک با مسایل و مشکلات آنان آشنا شد .
مقدسی همچنین ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت: صنایع در کنار رسالت سنگینی که در حوزه تولید و اشتغالزایی برعهده دارند باید در ادای مسئولیت اجتماعی خود فعالانه تر عمل کنند و این مهم برای شهری مثل اراک که از آلاینده های محیطی رنج می برد در حوزه سلامت ضروریست.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی  استان هم در این بازدید گفت: روزانه 50 نفر در نوبت بستری در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک وجود دارد و بیمارستان ولیعصر اراک نیز با سابقه 65 سال با ظرفیت اشغال تخت حدود 120 درصدی و بیمارستان آیت الله طالقانی با ضریب اشغال تخت صد درصدی خدمت رسانی دارد که این شرایط زیبنده استان مرکزی نیست.
دکتر حسن طاهراحمدی افزود: استان مرکزی در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید جزء بدهکارترین دانشگاه های کشور بود که در سایه همراهی دولت بخش بزرگی از مطالبات پرسنل و حوزه درمانی پرداخت شده است.
انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، مقدسی ، سرطانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.