با کمک خیرین 90 تخت به بیمارستان آیت الله خوانساری اراک اضافه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بنابر تصمیمات گرفته شده قرار شده بود که 64 تخت به تعداد تخت های بیمارستان آیت الله خوانساری اراک اضافه شود که تعداد آنها به 128 تخت افزایش یابد اما خوشبختانه با کمک خیرین این تعداد به 90 تخت افزایش پیدا کرد و تعداد تخت ها به 154 تخت خواهد رسید.
دکتر طاهر احمدی افزود: این بیمارستان در حال حاضر بالای 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به همت خیرین و با توجه به تامین اعتبارات پیش بینی می شود این بیمارستان با این تعداد تخت تا پایان سال برای پذیرش بیمار آماده بهره برداری باشد.
وی گفت: در حال حاضر کار اسکلت طبقه سیزدهم بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) نیز به اتمام رسیده است و وارد فاز دو ساخت شده است.
دکتر طاهر احمدی افزود: در حال حاضر این ساختمان دارای پیشرفت 27 درصدی است و تا پایان سال با تامین اعتبارات مورد نیاز به 65 درصد پیشرفت خواهد رسید .
وی گفت: با تامین حدود 100 میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری پیش بینی می شود تا پایان سال 96 این ساختمان به بهره برداری برسد.
وی از مردم روزه دار و مومن استان مرکزی خواست تا در روز عید فطر با پرداخت زکات خود ، دانشگاه علوم پزشکی را در تجهیز بیمارستان آیت الله خوانساری یاری  کنند.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، علوم ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.