سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

افزايش ميزان عرضه فولاد در بازار داخل

عرضه محصولات فولاد مبارکه اصفهان، به بازار داخل در نیمه اول امسال 13 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون فروش و بازاريابي فولاد مبارکه گفت: با توجه به اينکه تأمين حداکثري نياز بازار داخل از اولويت های اصلي ما است، اقدام به افزايش حجم عرضه نموده ایم و پيش بيني مي شود حجم عرضه در بازار داخلي بيش از 30 درصد نسبت به سال گذشته افزايش يابد.

محمود اکبري افزود: با توجه به شروع مجدد فعاليتهاي مربوط به پروژههاي عظيم انتقال آب و طرح هاي گسترده سرمايهگذاري در صنعت نفت وگازکشور و رشد نسبي توليد خودرو، انتظار مي رود تقاضاي بيشتري نسبت به سال گذشته در زمينه فولاد ايجاد شود و درصد سهم توليد فولاد کشور نسبت به ظرفيت ايجاد شده از 55 درصد سال قبل به رقم بالاتري افزايش يابد.

وی با اشاره به حجم تحويل محصولات فولادي گفت: بيشترين حجم تحويل محصولات فولاد مبارکه در کشور در بخش لوله و پروفيل ساختماني بوده که ميزان آن در شش ماهه ابتدايي سال جاري به 642 هزار تن رسيده و41 درصد بالاتر از مدت مشابه سال قبل مي باشد ضمن اين که در بخش لولههاي انتقال سيالات با فروش 200 هزار تن شاهد رشد 61 درصدي در شش ماهه سال جاري نسبت به سال قبل بوده ايم.

اکبری بیان کرد: طرحهاي توسعه متعددي هم در داخل محدوده کارخانه مبارکه و هم در ساير نقاط کشور به اجرا در آمده که راه اندازي ماشين ريخته گري شماره 5، با ظرفيت توليد 8/1 ميليون تن و امکان توليد تختال با تنوع ابعادي و بهره برداري از طرح توسعه فولاد سبا از مهم ترين اين طرحها ميباشد.

معاون فروش و بازاريابي در خصوص توسعه کيفي محصولات گفت: فولاد مبارکه در سال جاري به توانمندي توليد گريدهاي فولادي API X70-API X65 -API X60 براي محيط هاي گاز ترش و شيرين که مورد نياز صنعت نفت و گاز کشور مي باشد نايل گرديده است.

وی در ادامه به مهمترين فعاليتهاي انجام شده در شش ماهه اول سال جاري گفت: توسعه بازار محصولات ويژه و تختال از طريق توافق نامههاي بلند مدت با نورد کاران داخلي (مجتمع فولاد گيلان و فولاد اکسين خوزستان)، استفاده از فروش اعتبار اسنادي (LC) و ضمانت نامه بانکي برای فروش محصولات، جذب مشتريان جديد به تعداد 42 مورد، بازاريابي و فروش محصولات با ارزش افزوده به ميزان 660 هزار تن، راهاندازي سيستم مديريت ارتباط با مشتريان و ايجاد پروفايل جامع مشتريان مهمترين فعاليتهاي اين معاونت در 6 ماهه اول سال جاري را تشکيل ميدهد.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.