سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

عوامل درگیری کوی مدرس دزفول در دام پلیس

دادستان عمومی و انقلاب دزفول از دستگیری 9 نفر از عوامل اصلی درگیری 2 طایفه در کوی مدرس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب دزفول بیان داشت: 15 مهرماه یک فقره درگیری بین اعضای 2 طائفه در کوی مدرس شهرستان دزفول اتفاق افتاد که این درگیری منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن هشت تن دیگر شد که حال یک نفر آنان وخیم گزارش شده است.

وی به تشریح جزئیات این درگیری پرداخت و گفت: این درگیری از یک مشاجره لفظی کوچک آغاز شد، سپس اعضای یک طائفه به منزل یکی از اعضای طائفه دیگر هجوم بردند، اهالی منزل نیزبرای راندن مهاجمان اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کردند که در نتیجه تیراندازی یک نفر کشته شده و تعدادی زخمی شدند.

قهرمانی تصریح کرد: دراین رابطه 9 نفر دستگیر شدند که این افراد سابقه کیفری در پرونده خود دارند.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول اذعان داشت: اکنون آرامش در منطقه برقرار شده است و با دعوت از اعضای 2 طائفه، از آنان خواسته شده تا پس از روشن شدن موضوع، دست به اقدام خودسرانه نزنند. همچنین اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان در حال گفتگو با اهالی منطقه برای ایجاد صلح و سازش میان طرفین درگیری و دعوت به استفاده از راهکارهای قانونی هستند.

وی به شهروندان هشدار داد: حرمت ماه محرم را نگه دارند و چنانچه شاهد مشاجره میان دو یا چند نفر بودند به ادامه آن دامن نزنند و به آشتی میان طرفین کمک کنند تا شاهد این گونه اتفاقات تلخ نباشیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.