سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

مراحل ساخت انیمیشن‌های کوتاه با مضمون سلامت

سرپرست روابط عمومی دانشگاه به همراه کارشناسان این واحد در بازدید از صدا و سیمای مرکز همدان با معاون سیمای صدا و سیمای مرکز همدان و مسئولان واحد انیمیشن این مرکز دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جعفر شاهرخی در این بازدید از روند ساخت انیمیشن‌های کوتاه با سلامت که در صدا و سیمای مرکز همدان در حال تولید است، اطلاع یافت.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه بر بهره‌گیری از ظرفیت صدا و سیما برای ترویج فرهنگ سلامت‌محور در سایه تعامل دو جانبه بین دانشگاه و صدا و سیما و استفاده از تجربیات کارشناسان این مرکز به منظور تحقق اهداف مشترک تأکید کرد و از زحمات همکاران واحد انیمیشن در تولید انیمیشنهای کوتاه با موضوع سلامت قدردانی کرد.

وی، ادامه همکاری و تعامل مشترک بین دو مجموعه را به منظور معرفی اهداف نظام اسلامی و دولت بویژه در اجرای برنامه تحول نظام سلامت با هدف ارتقای سلامت جسمی، روحی و روانی مردم و امنیت فکری جامعه خواستار شد.

حمید نظیری‌آستانه معاون سیمای صدا و سیمای مرکز همدان هم با اشاره به تأثیرگذاری انیمیشنها بر افزایش سطح سواد سلامت جامعه، گفت: این برنامه‌ها به صورت پیشگیرانه و با محور خودمراقبتی باعث افزایش فرهنگ عمومی در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی می‌شود که از اولویت‌های مهم صدا و سیمای مرکز همدان است.

کارشناسان واحد انیمشین هم گزارشی از مراحل ساخت انیمشین‌های کوتاه با مضمون سلامت بیان کردند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.