سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

ضرورت راه اندازی رشته فقه مقارن در دانشگاه آزاد اسلامی تربت جام

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام گفت: با توجه به بافت مذهبی منطقه می‌توان پل ارتباطی مناسبی در تحقق ایده تقریب مذاهب و نیز جذب دانشجو از کشور افغانستان باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دکتر علی اصغر داودی در اولین دیدار خود با حجت الاسلام طاهری امام جمعه شیعه و مولوی جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت تربت جام با توجه به نقش مرجعیت روحانیون در بین آحاد جامعه، اظهار کرد: حضور علما در فضاهای علمی و آموزشی مایه خیر و برکت برای قشر فرهیخته خواهد بود.

وی بااشاره بر ضرورت راه اندازی رشته فقه مقارن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام تاکید کرد : از آنجا که اساس حقوق و قوانین بیشتر کشورهای اسلامی ریشه در فقه اسلامی دارد، آموزش و فراگیری فقه مقارن و حقوق به غنای محتوائی حقوق کشورهای اسلامی کمک کرده و سبب پیشرفت آنها می شود.

وی با اشاره بر نقش تاثیر گذار و جایگاه ائمه جمعه در پیشبرد اهداف مورد نظر مسئولان شهر، خواستار کمک و حمایت آنان با مجموعه مدیریتی خود شد و خاطرنشان کرد: گره‌گشایی از مشکلات پیش روی کارکنان، استادان و دانشجویان واحد و بازگشت اعتماد از دست رفته دانشگاه به واسطه اتفاقات نامیمون گذشته بدون حمایت شما بزرگواران ممکن نخواهد بود.

حجت الاسلام طاهری و مولوی جامی الاحمدی نیز در این دیدار با تبریک انتصاب دکتر داودی به سرپرستی واحد تربت جام برای وی آرزوی موفقیت کرده و با استقبال از پیشنهاد راه‌اندازی رشته فقه تطبیقی، حمایت همه جانبه خود را در تحقق اهداف بحق واحد ابراز کرد.

انتهای پیام//م.ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.