سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

دعوت بسکتبالیست آملی به اردوی تیم ملی بسکتبال

بسکتبالیست آملی به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان دعوت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسعود فلاح، رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان آمل گفت: تیم لیگ برتری بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل هم از سال ‌های گذشته در عرصه حرفه ‌ای تیم‌ داری دارد و معلولان زیادی را از انزوا درآورده و وارد ورزش کرده است.

وی افزود: این تیم با حمایت بخش خصوصی و شهرداری آمل تاکنون توانسته مقام‌های زیادی در لیگ برتر را به نام خود ثبت کرده و ورزشکاران زیادی را راهی اردوی مختلف تیم ملی کند.

فلاح با بیان اینکه کوچک ‌ترین عضو تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل به تازگی توانست نظر کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر معلولان در رده جوانان را به خود جلب کند، گفت: مهدیار مظلوم طی روزهای گذشته به اردوی تیم ملی دعوت شد و امیدواریم با درخشش در این رده بتواند به عنوان نماینده مازندران راهی مسابقات جهانی و قاره‌ ای شود.

وی افزود: تیم ملی بسکتبال با ویلچر معلولان در رده جوانان برای مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه خود را آماده می‌ کند که این رقابت‌ های مهم بهمن امسال به میزبانی کشور تایلند برگزار می‌ شود.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان آمل گفت: مسابقات انتخابی رقابت‌های جهانی بسکتبال با ویلچر معلولان هم سال آینده به میزبانی کشور کانادا برگزار می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.