تیم بسکتبال با ویلچر آمل به علت انصراف حریف زنجانی برنده دیدار برگزار نشده اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فصل جدید رقابت های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاههای کشور در حالی آغاز شد که به علت حاضر نشدن تیم هیات زنجان،کمیته بسکتبال با ویلچر ایران تیم میزبان برا برنده این دیدار اعلام کرد.

کمیته بستکبال با ویلچر کشور به دنبال انصراف هیات زنجان ، تیم شهردرای آمل را با نتیجه 20 بر صفر برنده اعلام کرد،دیداری که قرار بود عصر دیروز در زنجان برگزار شود و با انصراف تیم میزبان،تیم شهرداری آمل که آماده رفتن به زنجان بود سفرش را لغو کرد.

تیم هیات زنجان در نامه ای که برای کمیته بسکتبال باویلچر کشور نوشت ، علت انصراف از مسابقه را آماده نبودن بازیکنانش اعلام کرد.

این تیم درهفته دوم این رقابت ها روز پنج آذر در خانه میزبان تیم پگاه فارس است و هفته سوم را هم 19 آذر به اصفهان می رود تا در برابر تیم مخابرات این شهر قرار گیرد.

تیم بسکتبال باویلچر شهرداری آمل در هشت دوره گذشته رقابت های لیگ برتر حضور داشت و تاکنون 2 مقام سومی را در 2 فصل گذشته این رقابت ها کسب کرده است.

فصل جدید این رقابت ها با حضور هشت تیم در 2 گروه چهار تیمی برگزار می شود که تیم شهرداری آمل در گروه یک این رقابت ها با تیم های هیات زنجان ، پگاه فارس و مخابرات اصفهان هم گروه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.