سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

سرمربی تیم فوتبال مس: بازیکنان تمام وظایف خود را انجام دادند

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: خوشبختانه بازیکنان در طول بازی به صورت منسجم تمام وظایف خود را انجام دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان منصور ابراهیم زاده عصر جمعه در نشست خبری پس از دیدار 2 تیم صنعت مس کرمان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه شهید باهنر کرمان گفت: خوشبختانه بازیکنان در طول بازی به صورت منسجم تمام وظایف خود را انجام دادند و همینطور تماشاگرها با نظم خاصی در تمام طول بازی تیم را تشویق می کردند.

وی بیان کرد: نیمه اول به تیر دروازه حریف زدیم و فرصت های زیاد گلزنی داشتیم که نیمه دوم بعد از گلزنی زنده روح در ضد حملات فرصت گلزنی زیادی پیدا کردیم.

وی گفت: همانطور که قبل از بازی گفتیم یک بازی سخت و فیزیکی داریم و از ابتدا دنبال این بودیم که بازی های یک به یک را مقابل تیمی که منسجم دفاع می کند و دنبال ضربات بلند است، روی ضد حمله و ضربات ایستگاهی، تاثیرگذار باشیم.

سرمربی صنعت مس کرمان اظهار کرد: عملکرد تمامی بازیکنان تیم خوب بود اما انتظار همه ما از تیم مس کرمان به دلیل توان بچه ها و مجموعه باید بالاتر باشد.

وی گفت: انتظار ما از تیکدری بیشتر بود و زینال خیری و میلاد محمدی که به بازی آمدند، آرامش بیشتری به تیم دادند.

ابراهیم زاده بیان کرد: نقاط ضعف تیم شناسایی شد و آنها را پوشش می دهیم، فوتبال امروز یعنی پاس کاری منظم و باید روی این مسئله کار شود توپ های ساده را لو می دادیم همچنین هفته گذشته برای ترمیم چمن بازی اتفاقاتی افتاد اما همچنان مشکل دارد.

وی درباره داوری گفت: داور ابتدای بازی دو اخطار به بهنام داداشوند و میلاد پورصف شکن داد که نشان می دهد قضاوت خودش را انجام می دهد و من در کار داوری دخالت نمی کنم زیرا اگر همه کمک کنند هر کسی در بخش خود تلاش کند و در کار هم دخالت نکنیم رشد می کنیم.

وی اضافه کرد: تیم پارس جنوبی کمترین گل را در لیگ دسته یک خورده که نشان از خط دفاع مستحکم تیم دارد به همین خاطر بازی سختی داشتیم.


شایان ذکر است؛ تیم فوتبال صنعت مس کرمان در ورزشگاه باهنر کرمان و در یک‌هوای بارانی و رنگین کمان زیبای باهنر در نیمه اول دو تیم به تساوی بدون گل رسیدنداما بالاخره احمد رضا زنده در دقیقه ۶۵و با یک شوت زیبا دروازه پارس را فرو ریخت و مس با همین تک گل یک پیروزی شیرین دیگر را کسب کرد این بازی که حاشیه و در گیری بین بازیکنان زیادی داشت .

علی جراح کار بازیکن تیم پارس به دلیل درگیری با بازیکن مس از داور بازی کارت قرمز گرفت در دقیقه ۹۴گرفت و از بازی اخراج شد از حواشی دیگر این دیدار میتوان به تجلیل از لیدرهای قدیمی باشگاه اشاره کرد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: کرمان ، مس ، پارس جنوبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.