سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: ما از نتایج راضی نبودیم چراکه در چند بازی می‌بایست برنده باشیم و خیلی راحت سه امتیاز را از دست دادیم.

سرمربی مس: از نتایج راضی نبودیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان منصور ابراهیم زاده اظهار داشت: ما از نتایج راضی نبودیم چراکه در چند بازی می‌بایست برنده باشیم و خیلی راحت سه امتیاز را از دست دادیم.

 افزود: این موضوع دلیل دارد و آن بیشتر به استرس و فشاری برمی‌گردد که روی تیم ما وجود دارد.

وی در رابطه با انتخاب تیم فوتبال مس کرمان خاطرنشان کرد: از استعدادهای فوتبالی شهر کرمان مطلع بودم و دوست داشتم کار در این شهر را تجربه کنم.

ابراهیم زاده در رابطه با کلیت بازی‌های لیگ یک گفت: مشکل عمده‌ی لیگ یک عدم نظارت کافی بر این بازی‌هاست.

 این لیگ باید محل کشف استعدادها و نیروهای جوان و جدید فوتبال ایران باشد اما به دلیل اینکه نظارت کافی بر این بازی‌ها وجود ندارد، بیشتر نیروی این لیگ صرف دعوا و حاشیه‌های بی‌خود می‌شود و این انرژی کشف استعدادها را هدر می‌دهد.

وی در رابطه با سطح کیفی این بازی‌ها نیز افزود: بعضی از تیم‌های لیگ یک کیفیت فنی خوبی دارند اما خیلی از تیم‌های این لیگ متکی به تک ستاره‌ها هستند و همین تک بازیکنان کار بسیاری از تیم‌ها را در لیگ یک درمی‌آورند.

سرمربی مس پیرامون اتفاقات پیش فصل و نحوه‌ی بستن تیم نیز گفت: ما 4 هفته بیشتر برای بستن تیم خود فرصت نداشتیم آن‌هم در حالی که برخی از تیم‌ها 8 هفته در این بازار فعال بودند.

ابراهیم‌زاده در رابطه با عملکرد تیم خود در این هشت هفته نیز می‌گوید: کیفیت فنی بازی تیم ما از هفته‌ی دوم رو به پیشرفت حرکت کرد و ما فوتبال قابل قبولی ارائه کردیم و سعی می‌کنیم در هفته‌های پیش رو این کیفیت را افزایش دهیم و مسلما تاثیر آن را برروی نتایج‌مان نیز می بینیم.
وی تصریح کرد: تیم‌هایی مثل مس رفسنجان و گل‌گهر فشار و استرس کمتری نسبت به ما دارند چراکه سطح انتظارات برروی شانه‌های آن‌ها سنگینی نمی‌کند ولی تیم مس کرمان به واسطه‌ی شرایطش فشار زیادی تحمل می‌کند و این در زمین مسابقه برروی عملکرد کلی تیم اثر می‌گذارد.
ابراهیم زاده افزود: همه باید کمک کنند که این فشار و استرس از تیم ما دور شود و مسلما با آرامش ذهنی تیم ما در زمین، نتایج قطعا بهترمی شود.

وی بر تقویت تیم تا نیم فصل رقابت‌های لیگ تاکید کرد و گفت: ما شناخت کاملی از تیم و ترکیب آن کسب کرده‌ایم و قطعا تا نیم فصل نسبت به تقویت تیم و رفع نقاط ضعف تصمیم‌گیری می کنیم.

سرمربی مس کرمان نسبت به بحث بومی‌گرایی واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: همه‌ی کسانی که در تیم مس توپ می‌زنند بومی و کرمانی هستند.

 زمانی که ما پیراهن مس را برتن کردیم و زیر پرچم این تیم قرار گرفتیم کرمانی هستیم و از همین رو بحث بومی و غیربومی اصلا نباید وجود داشته باشد.

ابراهیم زاده افزود: با این وجود ما هم معتقدیم که استفاده از بازیکنانی که در کرمان زندگی می‌کنند در تیم مس هزینه‌های باشگاه را کاهش می دهد.

 از همین رو درصدد هستیم همچنان از بازیکنان جوان کرمانی در کنار باتجربه‌های آن استفاده کنیم و این اتفاق هرچه بیشتر در هفته‌های آتی رخ می دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرمان ، بازی ، مس ، لیگ ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار