سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

رتبه اول کیفیت پست اصفهان در کشور

مدیر کل پست استان اصفهان از کسب رتبه اول کیفیت در بین استانهای کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید سعید رجالی در نشست با اصحاب رسانه با اعلام این خبر گفت: پست استان اصفهان طی 6 ماهه اول امسال رتبه اول کیفیت را بین استانها کسب کرد و در ماه گذشته نیز رتبه اول استانها را بدست آورده است.
وی با اشاره به اینکه 18 مهر روز جهانی پست نام گذاری شده افزود: سال 1874 میلادی 22 کشور دور هم جمع شدند که بنای اتحادیه پست جهانی گذاشته شد و ایران هم در سال 1877 به عنوان بیست و نهمین کشور به این اتحادیه پیوست و 17 تا 23 مهر هفته پست در کشورمان نامگذاری شده است.
رجالی در خصوص واحدهای پستی استان و عملکرد این واحدها گفت: هزار و 48 واحد پستی در استان فعال است که 6.45 درصد واحد های کشور در این استان است که به ازای هر چهار هزار و 656 نفر و هر 102 کیلومتر یک واحد پستی در استان اصفهان فعال است.
وی با بیان اینکه روزانه 85 هزار مرسوله دریافت و ارسال می شود ادامه داد: در شش ماهه اول امسال 7 میلیون مرسوله به اصفهان وارد و 8 میلیون و 600 هزار مرسوله هم از استان خارج شده است.
مدیر کل پست استان اصفهان خاطر نشان کرد: این شرکت قراردادهای مختلف را با ادارات جهت ارسال مرسوله ها انعقاد کرده که تا کنون 280 هزار مرسوله ثبت اسناد، 389 هزار ثبت احوال، مخابرات 2 میلیون و 781 هزار قبوض، 48 هزار پست بانک، اداره کل امور مالیاتی 78 هزار، فنی و حرفه ای 18 هزار و 400 ، تامین اجتماعی 67 هزار ابلاغیه، قبوض نوسازی کسب وپیشه 616 هزار، مرکز بهداشت20 هزار، 14 هزار پزشکی قانونی، 52 هزار شورای حل اختلاف را طی شش ماهه نخست امسال انجام داده ایم.
محمد ناصحی معاون فنی اداره کل پست استان اصفهان هم گفت: ثبت نام کارت ملی هوشمند در باجه های پست در حال انجام است که طی شش ماهه نخست امسال 183 هزار فقره ثبت نام کارت ملی هوشمند توسط این شرکت انجام شده و افراد می توانند با شمارگیری *193*31# و یا از طریق سایت و وارد کردن کد ملی و یا سامانه پیامکی 50004140 از شرایط صدور و یا مکان بایگانی کارت ملی و یا اینکه کارت صادر شده یا نه اطلاع پیدا کنند.
بابایی مدیر بازاریابی پست استان اصفهان نیز گفت: طی شش ماه گذشته 20 تمبر رونمایی شده یعنی به طور میانگین 3 تمبر در ماه که رشد 30 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.