سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

اخاذی تلگرامی از زن جوان

شخصی که با در اختیار داشتن تصاویر خصوصی زنی در تلگرام، اقدام به اخاذی از وی می کرد دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن محمدنژاد، رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی مراجعه زنی، با ارائه مرجوعه قضايی به پليس فتا استان چنین عنوان کرد: در حدود چند ماه قبل با شخصی در شبکه اجتماعی اينستاگرام آشنا شدم و در ادامه وی به تصاوير شخصی بنده در اينستاگرام دسترسی پیدا کرد و سپس این تصاویر را در شبکه اجتماعی تلگرام برايم ارسال و بنده را تهديد نمود که آنها را پخش می نمايد و به همين بهانه مرا مجبورکرد که در مرحله اول 10 میلیون ريال و در مرحله بعد 25 میلیون ريال به حساب وی واريز کنم ، از این رو تقاضای رسیدگی به پرونده را دارم.

سرهنگ محمدنژاد افزود: پس از اخذ این مرجوعه قضایی بلافاصله مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا مازندران قرار گرفت و در ادامه با بررسی های فنی و اطلاعاتی صورت پذیرفته و رصد فعالیت متشاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و تلگرام ، متهم شناسایی شد.

وی گفت: کارشناسان پلیس فتا استان با هماهنگی مقام قضايی با جمع آوری سيستم های رايانه ای و مخابراتی متهم را به اين پليس احضار و در تحقيقات به عمل آمده ضمن اقرار به بزه انتسابی اعلام کرد، با شاکی رابطه دوستی قبلی داشته و فقط تقاضای طلب خود را از او کرده است.

رئیس پلیس فتا مازندران افزود: سرانجام با تکمیل تحقیقات، پرونده متشکله به همراه طرفین جهت گذراندن مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.

سرهنگ محمدنژاد هشدار داد: عکس و فیلم های خصوصی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران حتی نزدیکان و اقوام خود قرار ندهید و از ذخیره کردن اطلاعات خصوصی نظیر و فیلم و عکس بر روی تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ پرهیز کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.