سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

پرداخت وام خود اشتغالی به مددجویان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان از پرداخت وام خود اشتغالی تا سقف 15 میلیون تومانبه مددجویان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ وارثی افزود : بازپرداخت این وام 5 ساله و با کارمزد 4 درصد محاسبه می شود.



وی اضافه کرد : افراد قبل از درخواست وام باید آماده سازی شغلی داشته و حتما در دوره های آموزش کسب و کار سازمان فنی و حرفه ای شرکت کرده باشند.

به گفته ی مدیرکل بهزیستی استان ، افراد متقاضی پس از تشکیل پرونده به بانک عامل معرفی شده و مبلغ وام را دریافت می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: این وام به تمام اقشار جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی از جمله بانوان آسیب دیده،گروه های معلول جسمی وبهبود یافتگان  تعلق می گیرد که  شامل  تسهیلات کارفرمایی ، خویش فرمایی و مشاغل خانگی است .

وارثی یادآور شد : بهزیستی به منظور توانمندسازی و خروج  حداقل 10 درصد  جامعه هدف سازمان از چرخه حمایتهای مستمر در سال ،  اقدام به  انعقاد تفاهمنامه همکاری با بانک های عامل استان برای  ایجاد اشتغال پایدار مددجویان  با تسهیل و تسریع در پرداخت وام های خوداشتغالی کرده است.

وارثی از رشد 83 درصدی بانک ملی در پرداخت وام خوداشتغالی به مددجویان این سازمان ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت : بانک های عامل پارسال با پرداخت 4 میلیارد و 340 میلیون ریال از 336 طرح خود اشتغالی مددجویان سازمان بهزیستی حمایت کردند.

مدیرکل بهزیستی استان عنوان کرد : سال گذشته 447 طرح خوداشتغالی مددجویان بهزیستی به بانک های عامل استان معرفی شده  که از این تعداد 336 طرح پذیرفته و تسهیلات  مورد نیاز اعطا شده است .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.