سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

راه‌اندازی فاز دوم داروسازی بایرافلاک ‌ازنا‌

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از راه‌اندازی فاز دوم شرکت داروسازی بایرافلاک ازنا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ صفی‌خانی گفت: نساجی بروجرد یکی از ظرفیت‌های خوب استان بوده که طرح توسعه آن آماده شده است.

وی افزود: هم اکنون مشاور آن انتخاب و او طرح توسعه خود را ارائه داده است. امیدواریم منابع آن از بانک تأمین شود تا بتوانیم توسعه خوبی در آنجا داشته باشیم.

صفی‌خانی با اشاره به واحد یخچال‌سازی خرم‌آباد گفت: این کارخانه سال‌هاست، به دلیل وجود محصولات خانگی با برندهای معتبر در بازار و عدم توان رقابتی راکد مانده است. قرار است این واحد را برای تولید ورق‌های گالوانیزه راه‌اندازی کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: طرح این کار را به یکی از بانک‌ها پیشنهاد دادیم و در حال بررسی است. امیدواریم با تزریق منابع و تغییر خطوطی که در این واحد خواهیم داشت بتوانیم مجدداً آن را فعال کنیم و به چرخه اقتصاد استان وارد شود.

وی گفت: اقدامات ما براساس شاخص‌های اقتصادی استان است. بالا بردن ارزش افزوده بخش صنعت و معدن و تأثیر آن جزء اهداف اصلی ما در برنامه‌ریزی استان است.

صفی‌خانی با بیان اینکه اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است افزود: بسیاری از طرح‌های استان مراحل کارشناسی خود را در بانک‌ها انجام داده و به مرحله عقد قرارداد رسیده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به شرکت بایرافلاک گفت: فاز دوم این واحد که یکی از واحدهای دارویی خوب استان بوده قرار است راه‌اندازی شود. فاز انسانی آن مصوبات ارزی را گرفته‌ایم که حدود 36 میلیون دلار است.

وی افزود: در حال حاضر این طرح در مرحله عقد قرارداد با بانک صنعت و معدن است و امیدواریم این واحد شروع به فعالیت کند و فاز انسانی آن را سال آینده به بهره‌برداری خواهیم رساند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.