سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگوی ویژه خبری مطرح شد؛

بررسی موضوع الزامات ساخت و سازها و ترافیک

موضوع الزامات ساخت و ساز ها و ترافیک با حضور معاون مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و معاون حمل ونقل شهرداری در گفتگوی ویژه خبری امشب شبکه دو سیما مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ،موضوع الزامات ساخت و ساز ها و ترافیک با حضور "محمود صفارزاده" معاون مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و "مازیار حسینی" معاون حمل ونقل شهرداری در گفتگوی ویژه خبری امشب شبکه دو سیما مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این بحث صفارزاده معاون مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه سیستم مدیریت شهریمان مشکل دارد گفت: بخشی از وظایف اداری شهرها به وزارت راه و شهرسازی و بخشی نیز به وزارت کشور محول شده است که باتوجه به عدم هماهنگی بین این دو نهاد مغازه ی دو نبشی برای شهرداری ها درست کرده است.

در ادامه این بحث حسینی معاون حمل و نقل شهرداری نیز اظهار داشت: در دهه هفتاد شهرداری ها مکلف شدند که خودگرادن باشند و دخل و خرج شان را خودشان مدیریت کنند و قاعدتا اگر مبنای درستی برای تیم کار نباشد اتفاق هایی می افتد که مورد خوشایند ما نیست.

وی ادامه داد: هم اکنون بر مبنای نظمی که در کمیسیون ماده ۵ که متولی صدور پروانه ها است نمایندگان هفت ، هشت وزارتخانه در آن حضور دارند و همه اتفاق ها را امضا می کنند.

در حال تهیه سندی هستیم که الزامات ترافیکی را در حوزه ساخت و سازها پوشش می دهد 

معاون حمل و نقل شهرداری با بیان اینکه در دوران گذار به سر می بریم گفت:  در حال تهیه سندی هستیم که الزامات ترافیکی را در حوزه ساخت و ساز پوشش دهد.

صفارزاده با اشاره به اینکه، 3/6  درآمد حاصل از فروش تراکم باید صرف جبران مشکلات به وجود آمده شود گفت: باید به گونه ای ساخت و ساز را مدیریت کرد تا با حمل ونقل مطابقت داشته باشد.

سرهنگ هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه، شهرداری به دنبال کسب درآمد است افزود: هماهنگی میان معاونت حمل ونقل ترافیک و شهرداری کم است به طوری که مدیریت تقاضای سفر به صورت کامل صورت نمی گیرد واز سوی دیگر حمل و نقل عمومی پاسخگوی نیمی از سفرهای مردم است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.