سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درد و دل قهرمان المپیک؛

مرادی: پاداشم خانه در مناطق محروم است/ از عنوان من سوء استفاده ابزاری می کنند

قهرمان وزنه برداری المپیک ریو گفت: در محروم ترین منطقه به من خانه دادند و می گویند برای زندگی به آنجا بروم.

سهراب مرادی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: بعدازمسابقات المپیک،طبق برنامه ریزی هایی که داشتم  برای حضور در مسابقات لیگ و جام باشگاه های کشور تمرینات خود را از یک ماه دیگر خود آغاز می کنم.

وی افزود: توقع زیادی از مسئولان ندارم ولی زمانی که از عنوان قهرمانی من سوء استفاده ابزاری می کنند و اما هنگام دادن جایزه و هدیه که قبلاً قول داده بودند مرا فراموش می کنند ناراحت می شوم.

مرادی ادامه داد: کسب مدال طلای المپیک چیزی را تغییر نداده و من خودم را گم نکرده ام چون این مدال ها و عناوین زود گذرهستند و نمی شود به این مدال ها  دل بست.
  
وی با اشاره به عملکرد فدراسیون وزنه برداری گفت: فدراسیون وزنه برداری کاملا در اختیار وزنه برداران بوده و شرایط را برای تمامی رده های سنی آماده می کند تا به بهترین شکل ممکن به مسابقات اعزام شوند.

مرادی خاطرنشان کرد: لیگ برتر وزنه برداری اگر بصورت منظم و با برنامه ادامه داشته باشد به وزنه برداری کمک می کند و باید در خصوص مسائل مادی نیز به وزنه برداران کمک کند که تمرینات خود را در بهترین شرایط  سپری کنند.

قهرمان المپیک وزنه برداری ریو تاکید کرد: مسئولان استان اصفهان تا کنون به قولشان عمل نکردند و حتی به استقبالم هم نیامدند.یک خانه در منطقه محروم به من داده اند و می گویند برای زندگی به آنجا بروم. آیا همان مسئول برای زندگی حاضر است به محروم ترین منطقه برود.

او عنوان کرد: من هیچ خانه ای از خودم ندارم و در خانه پدرم زندگی می کنم.تمام عمرم را روی ورزش گذاشتم ولی نمی دانم باید مخارج زندگی ام را به چه شکل تامین کنم.واقعا مرادی باید از کجا پول بیاورد؟

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.