رقابتهای قهرمانی پیشکسوتان جهان- آلمان

حمزه سقاء طلایی و موئدی نقره ای شد

مسابقات رده سنی 40تا 44 سال، حمزه سقاء وزنه بردار دسته 56 کیلوگرم به مدال طلا رسید و موئدی نیز در دسته 62 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.

حمزه سقاء طلایی و موئدی نقره ای شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابتهای قهرمانی پیشکسوتان جهان در شهر هین شین آلمان در حال برگزاری است. در ششمین روز مسابقات و رقابت وزنه برداران رده سنی40 تا 44 سال، حسین حمزه سقاء در دسته 56 کیلوگرم و عباس موئدی در دسته 62 کیلوگرم  تیم ملی پیشکسوتان کشورمان به روی تخته رفتند.

همچنین حمزه سقاء در حرکت یکضرب وزنه 73 کیلویی را مهار کرد و در حرکت دوضرب نیز توانست با موفقیت وزنه90کیلویی را به ثبت برساند تا با حدنصاب مجموع 163کیلوگرم در جایگاه نخست و مدال طلا دست پیدا کند وزنه بردار آلمان با مجموع155 کیلوگرم دوم و وزنه بردار انگلیس با مجموع140 کیلوگرم سوم شد.

گفتنی است؛ عباس موئدی نیز در حرکت یکضرب 83کیلوگرم، در حرکت دوضرب 104کیلوگرم و مجموع 187کیلوگرم به مقام نقره رسید.وزنه برداران آلمان و مجارستان در این وزن به مقام های اول و سوم دست یافتند.

لازم به ذکر است؛ فردا شنبه 17 مهر در آخرین روز این رقابتها 5 وزنه بردار کشورمان در رده سنی 35 تا 39 کشورمان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار