سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی:

13 هزار شهید،سرمایه و پشتیبان نیروی انتظامی است/اقتدار و روحیه جهادی ناجا به برکت شهدا است

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی گفت :13 هزار شهید نیروی انتظامی سرمایه و پشتیبان ناجا است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام والمسلمین ابوتراب بهرامی رييس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در مراسم تجدید میثاق با امام راحل و غبار رویی مزار شهدا که امروز (پنج شنبه) در صحن حاج آقا مصطفی برگزار شد،اظهار داشت :نیروی انتظامی حدود 13 هزار شهید دارد که سرمایه و پشتیبان آن است. 

وی ادامه داد :همه مردم و مسئولان باید بدانند که اقتدار،  برکت و روحیه جهادی امروز به برکت خون شهدا و زنده نگه داشتن یاد امام حسین (ع) محقق شده است. 

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی تاکید کرد :همه باید در زنده نگه داشتن یاد امام حسین(ع) و شهدا احساس مسئولیت کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی بیان داشت :نیروی انتظامی به درستی روحیه ایثارگری، جهاد و شهادت طلبی را زنده نگه داشته و به خوبی از شهدا و فرهنگ شهدات تجلیل می کند. 

وی گفت :شعار امروز نیروی انتظامی، ایثارگری، جهاد و شهادت نامگذاری شده و امسال نیز همانند سالهای گذشته با برگزاری مراسم میثاق با حضرت امام(ره)، پیمان خود را تجدید می کنیم. 

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی تصریح کرد :رمز بقای اسلام، انقلاب، گسترش اسلام ناب و پیروزی بر قدرت شیطانی؛زنده نگه داشتن عاشورا، یاد امام حسین(ع) و شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند؛برخی سعی می کنند آرمان های والای شهيدان را پنهان کرده و دفاع مقدس را در سطح جنگ های معمولی دنیا و در حد عقب راندن دشمنان متجاوز بیان کنند،افزود :مقام معظم رهبری؛خدا، اسلام، حکومت اسلامی، اسلام انقلابی و احکام دینی را آرمان های شهدا اعلام کردند. 

وی در پایان تصریح کرد :امام بزرگوار بر درک وصيت نامه شهيدان تاکید کردند، بنابراین تحقق آن ضروری است. 

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.