سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

400 مدیر در لیست حقوق‎های نامتعارف

از 100 هزار مدیری که در لیست حقوق‌های نامتعارف معرفی شده بودند تنها 400 نفر حقوق‎های نامتعارف داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عادل آذر رییس کل دیوان محاسبات عصر امروز در جلسه شورای اداری مازندران در استانداری مازندران با بیان اینکه برنامهریزی در دیوان محاسبات برای حفاظت از سرمایه‌انسانی و بیتالمال است، افزود: قاطبه مدیران کشور پاکدست، متدین، مومن و مراقب از بیت المال هستند اما اگر مدیری با وجود هشدارها و هدایت‌ها تخلف کند، این تخلف عامدانه است و باید با او برخورد شود.

وی افزود: مدیران شجاع و ریسک پذیر مورد حمایت دیوان محاسبات قرار می‌گیرند و بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد، قدرت تصمیم‌گیری مدیران در بودجه را افزایش می دهد.

رییس کل دیوان محاسبات افزود: طمع به منابع طبیعی و محیط زیست مازندران زیاد است به همین دلیل کمیته حسابرسی محیط ‌زیست با رعایت توسعه پایدار راه اندازی شده است.

عادل آذر نظارت مستمر پیشگیرانه، مقتدرانه و هدایتگرایانه را اصلی ترین شعار دیوان محاسبات اعلام کرد و افزود: با نهادینه کردن حسابرسی عملکردها، مشکلات حسابرسی ادارات نیز برطرف می شود.

رئیس سابق مرکز آمار ایران با بیان اینکه سرشماری عمومی و نفوس و مسکن 500 میلیارد تومان هزینه دارد افزود: مسؤولان بر روی سرشماری اینترنتی تمرکز بیشتری داشته باشند.

وی گفت:هدف‌گیری اولیه مشارکت 35 درصد خانوارها در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۵
دیوان محاسبات معجزه کند انشالا
ناشناس
۰۸:۰۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۵
وزارت دارایی باید مالیات حقوقهای نجومی را پلکانی نماید مثلا 5 میلیون 10دصد ، 10میلیون 20درصد و همانطور هر 5 میلیون 10 درصد به مالیات اضافه شود یعنی 100دصد دریافتی بالای 50 میلیون مالیات میشود .
ناشناس
۰۷:۳۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۵
آفرین چه کرده اند دولتمردان. دوست دارم این چند ماهه هم هر چه زودتر تموم بشه.ان شاالله واسه دوره بعد مردم چشم و گوششون رو باز کنن