سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

چهارشنبه ها با "پاتوق فیلم کوتاه اصفهان" همراه شوید

پاتوق فیلم کوتاه اصفهان از سوی دفتر تخصصی سینمای سازمان فرهنگی تفریحی و انجمن سینمای جوان استان اصفهان چهارشنبه های هر هفته میزبان شهروندان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس دفتر تخصصی سینما با بیان این مطلب گفت: پاتوق فیلم کوتاه اصفهان در راستای برنامه های سینمایی از سوی دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و انجمن سینمای جوان استان اصفهان با عنوان "سینما آینده" برنامه ریزی شده است.
مصطفی حیدری اظهار داشت: این برنامه چهارشنبه های هر هفته از ساعت 17 در محل سالن سینما تک مجتمع فرشچیان میزبان علاقه مندان به فیلم کوتاه می باشد.
وی افزود: پاتوق فیلم کوتاه اصفهان در نظر دارد در فضایی همدلانه فیلمسازان و علاقه مندان را به تماشای فیلم های کوتاه برگزیده ایران و جهان دعوت کند که در این پاتوق بعد از پخش فیلم ها در فضایی کاملا دوستانه نقد و بررسی آثار انجام می گیرد.
وی تصریح کرد: این پاتوق در اولین برنامه خود به اکران فیلم های کوتاه انضباط، نوسان، آب یخ، تنازع، یکی بود که یکی نبود و خاطرات مخدوش یک دریاچه پرداخت.
رییس دفتر تخصصی سینمای سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ادامه داد: دومین هفته از برگزاری برنامه پاتوق فیلم کوتاه اصفهان به اکران آثار کودکان ابری، دورتر، مترسک ها هم می میرند، شام چند نفره و سایه های های یک شهر اختصاص دارد.
حیدری خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در پاتوق فیلم کوتاه اصفهان می توانند روز چهارشنبه 14 مهرماه ساعت 17 به سالن سینما تک مجمتع فرشچیان مراجعه کنند .



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.