سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برگزاری کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در انار

کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی علل و عوامل آن در انار برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان فرمانده انتظامی شهرستان انار در کمیسیون بررسی آسیب های اجتماعی اظهار داشت: برای کاهش آسیب های اجتماعی،تبیین شفاف واقعیت ها و استفاده از برنامه ریزی های عملیاتی می تواند آسیب های اجتماعی را کاهش دهد.

سرهنگ غضنفری افزود: شناخت آسیب های اجتماعی نیاز به حساسیت و استفاده از روش های علمی متناسب دارد تابتوان به استناد آمار و واقعیات، مستند راه کارهای علمی و عملی در جلسات کارشناسی را ارائه و در میدان عمل به کار بست.

وی خاطر نشان کرد: عمده آسیب های اجتماعی امروز از اتاق فکرهای خارج از کشور در قالب های متفاوت به مردم عرضه می شود که با هدف گذاری خاص و با شیوه های کاملا نامحسوس و به ظاهر عادی تدوین می شود که هر آنچه در توان حاکمیت و مردم است باید تحت شرایط ویژه ای مهار و مقابله با این هجمه سنگین در دستور کار قرار گیرد.

غضنفری گفت: اثرات مخفی آسیب های اجتماعی که در زیر پوسته اجتماع در حال تغییر و تبدیل است د رگوشه و کنار حوادث و وقایع ،کام مردم را تلخ می کند وارزشها و هنجارها را باشک وتردید مواجه می کند.

وی افزود: با وجود فضای سایبری و مجازی موجود،اقدامات آسیب زا  به صورت خزنده ، سطح روابط و حریم خصوصی افراد را دچارچالش کرده که آگاهی بخشی و توسعه رسالت بیداری رسانه ای را بیش از هر چیز نیاز دارد.

در ادامه فرماندار شهرستان اناردر این جلسه اظهار داشت: هر چه به میزان سطح معلومات و آموزش و سلامت روحی جامعه افزوده شود ، آسیب های اجتماعی جامعه کاسته شده و بسیاری از مشکلات پیش رو برطرف می شود.

طباطبائی با تاکید بر نقش بانوان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی تصریح کرد: با استفاده از ظرفیتهای موجود بانوان می توان در رفع بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه از آنها کمک گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.