سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

افتتاح چهار مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری در آذربایجان شرقی

در آستانه هفته کودک، چهار مرکز عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در شهرهای تبریز(دو مرکز)، اسکو و ملکان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسم افتتاح این طرح ها، گفت: نگاه کانون به حوزه مراکز عرضه محصولات یک نگاه فرهنگی است.

فریدون واحدی با اشاره به اینکه سیاست کانون توسعه همه جانبه و در همه عرصه ها است، اظهار کرد: تلاش می کنیم مراکز سیار عرضه محصولات کانون را به منظور دسترسی تمام کودکان و نوجوانان و خانواده ها به این تولیدات فرهنگی راه اندازی کنیم.

وی افزود: بهترین جا برای سرمایه گذاری فرهنگی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، زیرا که کانون به عنوان نهاد حاکمیتی خانه امید بچه ها و مورد عنایت ویژه مقام معظم رهبری است.

واحدی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و تسلیت سوگواری این ایام، انتقال پیام عاشورا به کودکان و نوجوانان را از جمله اهداف و برنامه های کانون عنوان کرد.

وی، توسعه کتابخانه های سیار شهری و روستایی و معرفی ظرفیت های فرهنگی و تاریخی شهرستان ها در قالب فعالیت های کانون را از انتظارات استان ها از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

واحدی گفت: علاوه بر این چهار مرکز، تا پایان سال شاهد افتتاح 5 مرکز دیگر عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سایر شهر های استان خواهیم بود.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.