سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

اما و اگرهای انتقال آب دریای خزر به سمنان

رئیس مجمع نمایندگان مازندران از مخالفت قطعی نمایندگان مازندران با انتقال آب خزر به سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قاسم احمدی‌ لاشکی، رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به جلسه دو و نیم ساعته با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور اظهار کرد: در این جلسه سه موضوع انتقال آب دریای خزر به سمنان، بحث زباله مازندران و نیروگاه‌های زباله‌سوز نوشهر و ساری مطرح شد.

وی افزود: نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در این نشست با انتقال آب دریای خزر به سمنان به طور کامل و قطعی مخالفت کردند و این در حالی بود که دولت در حال کار کارشناسی برای تحقق این امر بود.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: به رئیس سازمان محیط زیست کشور اعلام کردیم انتقال آب دریای خزر بلای جان سه استان گیلان، گلستان و مازندران خواهد بود و از او خواستیم تا نظر مخالف و قطعی نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی را به رئیس جمهور منتقل کند.

وی بیان کرد: درباره معضل زباله در مازندران نیز مباحثی مطرح شد و این یکی از مشکلات جدی در استان است و به همین منظور مسأله پسماند مازندران در اولویت نخست دولت در سطح کشور قرار گرفت.

احمدی‌لاشکی عنوان کرد: مشکل ادامه روند احداث نیروگاه‌های زباله‌سوز نوشهر و ساری نیز در این جلسه بحث شد و در نهایت سازمان محیط زیست اعلام کرد که مشکل مجوز را حل خواهد کرد و روند احداث ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.