سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

همایش راهوران محله برگزار می شود

همایش راهوران محله به مناسبت هفته نیروی انتظامی دراستان سمنان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : با توجه به اینکه در سطح استان روستاهای زیادی وجود دارد و امکان حضور پلیس در تمامی محورهای روستایی نیست بنابراین دهیاران به عنوان راهوران محله به پلیس برای برقرای نظم ترافیکی کمک می‌کنند.
سرهنگ خسروجردی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه مابین پلیس و دهیاران در سال 90 در سطح  کشور گفت: مشارکت و همکاری  دهیاران به عنوان راهوران محله با پلیس‌راه برای ایجاد نظم ترافیکی در محورهای روستایی از مفاد این تفاهمنامه است.
وی با بیان اینکه این همایش به‌صورت یک‌روزه برگزار می‌شود، افزود: در این همایش دهیاران به‌عنوان راهوران محله حضور دارند.
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: در طرح راهوران محله برای برقرای نظم ترافیکی، کاهش تلفات انسانی و خسارات مالی ناشی از تصادفات در محو‌رهای روستایی از توان دهیاران استفاده می‌شود دهیاران به‌عنوان راهوران محله در بحث فرهنگ‌سازی و ارائه تذکر به رانندگان حادثه‌ساز با پلیس‌راه همکاری می‌کنند.
سرهنگ خسروجردی از وجود 50 راهور محله در سطح استان سمنان خبر داد و گفت: این راهوران محله در برقراری نظم و رعایت قوانین و مقررات رانندگی در محورهای روستایی پلیس را یاری می‌دهند.
وی از کاهش 16 درصدی تصادفات در محورهای روستایی این استان خبر داد.
رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به میزان کاهش تصادفات در محورهای روستایی استان گفت: میزان تصادفات در محورهای روستایی استان از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه کاهش داشته است.
سرهنگ خسروجردی با اشاره به همکاری دهیاران به‌عنوان راهوران محله گفت: همکاری و مشارکت راهوران محله در کاهش تصادفات در این محورها بسیار مهم و تأثیر گذار بوده است.
انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.