همایش شیرخوارگان حسینی در 35 نقطه استان در پنجم محرم همزمان با جمعه شانزدهم مهر 95 برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در استان سمنان گفت : این همایش صبح روز شانزدهم مهر 95 در بیش از چهار هزار نقطه در ایران برگزار خواهد شد.
عباسعلی طالب بیدختی  با بیان این که این مراسم در مناطق شهری و روستایی استان سمنان برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: پیش بینی می شود، امسال در این همایش بیش از 70 هزار نفر در استان سمنان شرکت کنند.
وی با اشاره به این که همایش شیرخوارگان همزمان با اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود اضافه کرد: این همایش در سمنان روز جمعه ساعت هشت و 30 دقیقه در سالن ورزشی غدیر برگزار می شود.
مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان سمنان با اشاره به استقبال خوب شهروندان سمنان از این آئین در سال های گذشته، ادامه داد: پیش بینی می شود در شهر سمنان بیش از 12 هزار نفر در این آئین شرکت کنند.
طالب بیدختی تصریح کرد: لباس، سربند و نذرنامه، ویژه شیرخوارگان نیز همزمان با روز برگزاری آئین شیرخوارگان در محل برگزاری همایش توزیع خواهد شد.
وی اضافه کرد: مداحی، نمایش نمادین شهادت و حمل گهواره حضرت علی اصغر(ع)، قرائت زیارت عاشورا، دمام زنی، مرثیه سرایی و سخنرانی از بخش های مختلف همایش شیرخوارگان حسینی است.
مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان سمنان خاطرنشان کرد: نذرنامه توسط مادران شیرخوارگان حاضر در همایش همزمان با سراسر کشور ساعت 10 صبح روز جمعه قرادت می شود.
گفتنی است  ؛ سال گذشته بیش از 10 هزار مادر و نوزاد در این همایش ویژه ماه محرم در استان سمنان شرکت کردند.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار