سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برگزاری اجتماع بزرگ مردمی در خمینی شهر

فرمانده سپاه خمینی‌شهر گفت: شهرستان خمینی‌شهر هم‌زمان با برگزاری اجلاسیه ملی شهدا ،شاهد برپائی 10 اجتماع بزرگ مردمی با حضور هزاران نفر از مردم شهرستان خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید مرادی دیشب در جمع مسؤولان و گروه‌های قرآنی این شهرستان از برپائی 10 اجتماع بزرگ مردمی در زمان برگزاری کنگره در خمینی‌شهر خبر داد و اظهار داشت: این تجمعات شامل مراسمات افتتاحیه و اختتامیه، تجمع بزرگ دانش‌آموزی و دانشجوئی، تجمع خواهران و مادران ایثارگران، هیأت‌های مذهبی و دعای ندبه همراه با پخش سراسری و دو برنامه مجزا در شهرهای کوشک و درچه می‌شود.  

 وی با اشاره به اینکه در آستانه بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی شهرستان هستیم، افزود: خوشبختانه برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی به‌ عنوان پیش‌ زمینه برگزاری کنگره ملی شهدای شهرستان خمینی‌شهر در حال برگزاری و اجرا است.

فرمانده سپاه خمینی‌شهر اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری و قرآنی در راستای جشنواره فرهنگی و ورزشی راست‌قامتان و جام شهدای مدافع حرم  برنامه‌ریزی ‌شده است.

مرادی ادامه داد: اجلاسیه ملی شهدای شهرستان خمینی‌شهر برای اولین و آخرین بار برگزار می‌شود، برگزاری این‌گونه رخدادهای فرهنگی در عرصه ایثار و شهادت لازم است تا چهره خمینی‌شهر را متحول‌تر از گذشته کند.

وی بیان داشت: جایگاه خمینی‌شهر در عرصه ایثار و شهادت در استان و کشور بی‌نظیر و نمونه است، ولی متأسفانه این جایگاه مورد غفلت رسانه‌ها واقع شده است.

فرمانده سپاه خمینی‌شهر اذعان کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته کوچک‌ترین موضوعات منفی خمینی‌شهر رسانه‌ای و پررنگ می‌شد، ولی ظرفیت‌های مهم و مثبت خمینی‌شهر در بخش‌های مختلف در رسانه‌های استان و کشور مغفول مانده است.

مرادی با مقایسه جمعیت دهه شصت خمینی‌شهر با تعداد رزمندگان عازم شده به جبهه‌ها، گفت: در دهه شصت همه مردم واجد شرایط خمینی‌شهر عازم جبهه شدند و در آن زمان قریب به 30 هزار رزمنده از این شهر در جبهه‌ها حضور داشتند.

وی تصریح کرد: کارنامه جهادی شهرستان خمینی‌شهر با تقدیم 2300 شهید از بسیاری از استان‌های کشور بالاتر و پررنگ‌تر است، کارنامه جهادی شهرستان خمینی‌شهر باید در رسانه کشور و استان جهت اطلاع مردم موردتوجه رسانه‌ها قرار گیرد.

فرمانده سپاه خمینی‌شهر مطرح کرد: در طول برگزاری اجلاسیه ملی شهدای شهرستان هم‌زمان با هشت اجتماع بزرگ مردمی از اقشار مختلف، دو برنامه اختتامیه بزرگ فرهنگی هنری شعر و فیلم نیز برگزار خواهد شد.

مرادی در پایان گفت: در زمان برگزاری 4 روزه اجلاسیه ملی شهدا شاهد حضور مقامات کشوری و لشکری مختلف در خمینی‌شهر  خواهیم بود.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.