نماينده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به اهانت به پيامبر اعظم(ص) گفت: غربيها با اهانت به ساحت مقدس پيامبر اعظم(ص) ميخواهند جنگهاي صليبي را زنده کنند و با ايجاد پياده نظامي از مسيحيان عليه اسلام، مانع از رشد و تحقق اهداف انقلاب اسلامي شوند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، امیر حسین قاضيزاده در اجتماع مردمي مسجد فقيه سبزواري مشهد که براي اعتراض به ساخت فيلم موهن به ساحت مقدس پيامبر اسلام(ص) تشکيل شده بود، افزود: با توهين به مقدسات مسلمانان ميخواهند مقدسات اسلام را در نزد مسلمانان کمرنگ کنند و اين همان کاري بود که براي ايجاد جامعه لائيک با مسيحيان کردند و آرام آرام غيرت را از آنها گرفتند.

وي علت خشم استکبار ازاسلام را توسعه سريع دين اسلام در قلب اروپا توصيف کرد و ادامه داد: توهين به مقدسات اسلام به صورت يک صنعت و برنامه درآمده است و از ۲۰سال قبل با ماجراي سلمان رشدي ملعون آغاز شد و در سالهاي اخير با چاپ کاريکاتور و ساخت فيلمهاي موهن در کشورهاي اروپايي و آمريکا سرعت گرفته است.

قاضيزاده گرايش مردم کشورهاي غربي به اسلام، کارکرد اسلام سياسي و پيشرفت کشور در ۳۰سال اخير را از علل اصلي تهاجم غربيها عليه اسلام برشمرد و تاکيد کرد: غربيها براي ايجاد انحراف در جهان اسلام، جريانهاي بهائيت و وهابيت را ساماندهي کردند و با پيروزي انقلاب اسلامي نيز بحث سني و شيعه را راه انداختند اما امروز و با تحولات کشورهاي عربي، بحث اسلام و مسيحيت را مطرح کردهاند و با تکرار توهين به مقدسات اسلامي ميخواهند همه کشورهاي مسيحي را در مقابل اسلام قرار دهند. /س

یوسف زاده

برچسب ها: توهین ، پیامبر ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.