سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

دیدار فرماندار شهرستان شوط با فرمانده نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، جبارزاده فرماندار شهرستان شوط با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارشخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،فرماندار شهرستان شوط در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا افزود : امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان ، ایران از امن ترین کشورهای منطقه است.
وی همچنین هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای ارتباط بیشتر بخش های مختلف جامعه با پلیس دانست و گفت : مأموران انتظامی در جای جای این شهرستان حضور دارند و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با نیروی انتظامی و آشنایی با خدمات این نیرو است.
امام جمعه شهرستان شوط در این دیدار از فرماندهی انتظامی شهرستان وخدمات پرسنل نیروی انتظامی در تامین امنیت شهرستان شوط تقدیر و تشکر نمود.
 وی اظهار داشت امنیت از مولفه های پیشرفت یک جامعه می باشد نیروی انتظامی با برقرار امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در شهرستان شوط ایفا می نماید.
سرهنگ فکری فرمانده انتظامي شهرستان شوط با ابراز خرسندي از حضور فرماندار  و امام جمعه در جمع نيروهاي انتظامي ، اين حضور را مايه دلگرمي پرسنل خدوم اين نيرو توصيف وابراز اميدواري نمود با همكاري و همياري مسئولان شهرستان شوط  و پرسنل ناجا امنيت و آسايش خاطر مردم شريف شهرستان شوط بيشتر از پيش تامين
گردد.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.