سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

ثبت نام پنج هزار زائر یزدی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی

پنج هزار زائر یزدی در کاروان پیاده روی اربعین حسینی ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی اصغر شریفی مدیرحج و زیارت استان یزد گفت: تاکنون پنجهزار و 300 زائر از این استان برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی در سامانه (سماح) samah.haj.ir ثبت نام کرده اند.

شریفی افزود: پرداخت هزینه های ارزی به صورت ریالی ، برخورداری از پوشش بیمه ای کامل ، کاهش معطلی درمرزهای کشور برای عزیمت به عراق از جمله مزایای ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح است.

وی گفت: با توجه به استقبال سال گذشته مردم در اربعین حسینی پیش بینی می شود این میزان امسال به 30 الی40هزارنفر برسد.

وی بابیان اینکه صدور روادید از دهم مهرماه آغازشده افزود: استقرار موکب های ایرانی در مسیر عبور زائران اربعین با ستاد بازسازی عتبات عالیات است.

شریفی ادامه داد: متقاضیان پیاده روی اربعین می بایست گذرنامه دارای اعتبار تا پایان سال 95 را در اختیار داشته باشند و در مدت باقیمانده نسبت به دریافت یا تمدید گذرنامه خود اقدام نمایند.

مدیرحج و زیارت استان یزد تصریح کرد: سال گذشته برای شرکت در زیارت اربعین حسینی 21هزارو 265 نفر متقاضی زیارت کربلا در قالب چهار هزار و 220 گروه از استان یزد به عتبات عالیات عراق اعزام شدند.

این مسئول ادامه داد: در 6 ماهه نخست امسال 13 هزار و 908 زائر در قالب 366 کاروان که 265 کاروان به صورت هوائی و 104 کاروان نیز به صورت زمینی بود از این استان به عتبات عالیات عراق اعزام شدند .

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.