سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

اعزام 5500 دانش‌آموز دختر همدانی به راهیان نور

مسئول سازمان‌های اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در مرحله اول 5 هزار و 580 دانش‌آموز دختر از 10 مهر ماه‌ سال جاری به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن ترکمان با اشاره به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی اظهار داشت: 19 هزار دانش‌آموز تا پایان سال به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این کاروان‌ها در 6 مرحله به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، افزود: در مرحله اول 5 هزار و 580 دانش‌آموز دختر از 10 مهر ماه‌ سال جاری به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان‌های اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه این اردوها ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر و فرهنگیان در دو روز انجام می‌گیرد، تصریح کرد: اعزام به مناطق جنوب کشور نیز از 6 آذرماه و در 6 مرحله انجام خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: هزینه ثبت‌نام برای اعزام به مناطق عملیاتی غرب 25 هزار تومان و مناطق جنوب نیز 35 هزار تومان است که مابقی هزینه‌ها را سپاه و آموزش و پرورش پرداخت خواهد کرد.

ترکمان رزمایش شب‌های آفتابی و روایتگری را از برنامه‌های شاخص کاروان‌های راهیان نور عنوان کرد و گفت: با توجه به اثرگذاری مطلوب این برنامه در شخصیت دانش‌آموزان از والدین خواستاریم استقبال لازم را از این برنامه داشته باشند.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.