سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

ارائه خدمات قرنطینه ای دامپزشکی به صورت الکترونیکی

معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی خراسان جنوبی از ارائه برخی خدمات قرنطینه ای به صورت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در راستای توسعه خدمات الکترونیک و تکریم ارباب رجوع بخشی از خدمات قرنطینه ای دامپزشکی به صورت غیر حضوری انجام می شود.

مهندس معراجی مهمترین این خدمات را ثبت درخواست مجوز بهداشتی واردات، رفع نواقص درخواست مجوزهای بهداشتی و ثبت شرکت عنوان کرد و افزود: پیش از این متقاضیان برای اقدامات یادشده حضوری اقدام می کردند ،که با ارائه خدمات به صورت الکترونیک دیگر نیازی به حضور متقاضیان نمی باشد.

وی گفت: دامپزشکی کشور از دستگاه های پیشرو در ارائه خدمات الکترونیک بوده و موفق به کسب نماد دولت الکترونیک به عنوان اولین دستگاه دولتی از سازمان مدیریت کشور شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سازمان دامپزشکی کشور بستر مناسبی را برای گسترش خدمات الکترونیک فراهم کرده است افزود:سامانه یکپارچه قرنطینه که یکی از 12 سامانه خدمات دامپزشکی به مردم است، از این پس به صورت کاملا الکترونیک و غیر حضوری خدمات خود را ارائه می دهد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.