سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

وجود 230خانواده دارای دو معلول فاقد مسکن در کرمان

مدیرکل بهزیستی استان کرمان از وجود 320 خانواده دارای دو عضو معلول فاقد مسکن در استان کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عباس صادق‌زاده در جلسه کمیته راهبردی تأمین مسکن خانواده دارای دو عضو معلول شهری و روستایی استان کرمان که با حضور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور برگزار شد، گفت: این کمیته از ابتدای سال 94 تشکیل شده و از مردادماه همان سال عملیاتی شده است.

وی از وجود 320 خانواده دارای دو عضو معلول فاقد مسکن در استان کرمان خبرداد و افزود: از این تعداد 169 خانواده شهری و 151 خانواده روستایی هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه از سوی بهزیستی به ازای هر خانواده شهری 10 میلیون تومان وام بلاعوض و هر خانواده روستایی 6 میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت می‌شود، تصریح کرد: در زمینه واحدهای روستایی سرجمع 18 میلیون تومان وام بلاعوض از طریق این کمیته پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه واحدهای روستایی زیر نظر بنیاد مسکن و واحدهای شهری توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز ساخته می‌شوند، افزود : پیگیری می‌شود 50 درصد واحدهای مسکن این طرح در دهه فجر امسال افتتاح شود.

صادق‌زاده با اشاره به اینکه 30 درصد این مسکن‌ها مربوط به مسکن مهر هستند، گفت: مشکلات مربوط به این طرح از طریق مسکن مهر پیگیری و برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: معلول ، مسکن ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.